Fotografia reklamowa...
Produkt uchwycony w niebanalny, zaskakujący sposób przyciąga wzrok klienta, a dzięki temu zwiększa szansę, że konsument skusi się na zakup w danym sklepie. I odwrotnie – bez dobrego zdjęcia nawet najlepszy produkt nie wzbudzi niczyjego zainteresowania. Klient nie ma czasu na sprawdzanie danego produktu, wybiera więc taki, który wizualnie prezentuje się najlepiej. To dowód na to, że fotografia produktowa musi być wykonana w sposób profesjonalny, z zachowaniem wysokiej jakości, ostrości (ukazując fakturę, kształt, kolor), z dobrze dobranym tłem i niekonwencjonalną kompozycją. Dużą rolę odgrywa również kompletność zdjęć, tzn. pokazanie produktu z różnych stron, tak aby klient nie musiał się dopytywać lub domyślać co jest z drugiej strony czy wewnątrz. Ja stawiam dodatkowo na naturalność pokazywanych produktów, by zakupiony przedmiot był dokładnie taki, jak na zdjęciach. Wymaga to dużego nakładu czasu, wielu prób, obowiązkowo obróbki materiału w komputerze.
Dobre zdjęcia produktów zwiększy Twoją sprzedaż oraz wyróżni Cię na tle konkurencji. Zapraszam do kontaktu.